پایگاهی مملو از طرح درس سالانه , طرح درس روزانه , پاورپوینت درسی , تحقیق آماده , محصولات آموزشی , پژوهش معلمان , پروژه دانش آموزی
اطلاعیه فروشگاه
با خرید هر محصول، دو محصول دیگر از این فروشگاه هدیه بگیرید. تمام طرح درس ها، مقالات و پاورپوینت ها قابل ویرایش هستند.
طرح درس بهترین راهنمایان، هدیه های آسمان ششم
عنوان درس 2 کتاب هدیه های آسمان پایه ششم دبستان، " بهترین راهنمایان " می باشد. در این درس دانش آموزان با بهترین راهنمایان، یعنی پیامبران و امامان آشنا می شوند.
همچنین فراگیران در این درس واژه های مختلفی از جمله کتاب آسمانی، معجزه، نوبت، پیامبران اوالعزم را فرا گرفته و به مفهوم آن پی می برند.
در این قسمت، دو طرح درس روزانه برای تدریس درس بهترین راهنمایان آورده ایم. طرح درس های مذکور جمعا دارای 6 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد.
طرح درس اول شامل 2 صفحه بوده و در یک جدول زیبا تهیه و تنظیم شده و توضیحات لازم برای تدریس درس مذکور در 12 مرحله آورده شده است.
طرح درس دوم شامل 4 صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی، تدریس درس انجام می شود. بعد از تدریس، ارزشیابی پایانی به عمل آمده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود. ( توضیحات مختلف برای هر قسمت در طرح درس ذکر شده است. )
در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق، فایل راهنما و روش تدریس این درس به همراه فایل پرسش های متن کتاب و جوابشان، نیز وجود دارد.
هدیه این محصول : طرح درس روزانه هدیه های آسمان ششم ابتدایی، درس سرور آزادگان - آموزش جامع طرح درس نویسی مخصوص معلمان
در این قسمت، دو طرح درس روزانه از درس سفرهای با برکت ( کتاب هدیه های آسمان ششم دبستان ) آورده ایم. طرح درس های مذکور جمعا دارای 6 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن ها وجود دارد. طرح درس اول شامل 3 صفحه بوده و در آن پس از تعیین اهداف به سراغ مراحل مقدماتی رفته ایم. در ادامه، توضیحات لازم برای تدریس درس بیان شده است. در نهایت درس جمع بندی شده و به دانش آموزان ت ...
در کتاب هدیه های آسمان چهارم دبستان ، فعالیت های گوناگونی متناسب با هر درس پیش بینی شده که با مشارکت دانش آموزان انجام می شود. از جمله این فعالیت می توان به برایم بگو ، ایستگاه فکر ، تدبر کنیم ، بررسی کنید ، کامل کنید و ... اشاره کرد. انتظار می رود همه ی دانش آموزان در بخش های گوناگون درس مشارکت کنند و اگر دانش آموزی نتوانست در یک بخش فعالیت و مشارکت موثری داشته باشد ؛ در بخش دیگر به او توجه شو ...